Mobilny bar na evencie firmowym to nie tylko atrakcja dla uczestników wydarzenia, ale również element promocji. Posłużyć może do zwiększenia świadomości marki wśród potencjalnych klientów, dlatego warto przygotować go w odpowiedni sposób. Kluczowy okaże się zwłaszcza branding baru na event. Jak powinien wyglądać? Dowiesz się tego z poniższego artykułu.
Na czym polega branding barów na eventy firmowe?
Podobnie jak w przypadku rozmaitych akcesoriów i przestrzeni reklamowych, branding mobilnego baru musi tworzyć pozytywne skojarzenia z firmą, a także promowanymi produktami bądź usługami. Służyć temu będą w pierwszej kolejności elementy wyposażenia.
Talerze, kubki, szklanki, kufle, fartuchy, z których korzystają barmani, serwetki, saszetki z cukrem, jak również sam bar – wszystko to można spersonalizować i obrandować. Mowa tutaj w głównej mierze o umieszczeniu logotypu firmy i jej nazwy. Jeśli jednak jest to dla Ciebie zbyt mało, nic nie stoi na przeszkodzie ku temu, aby na poszczególnych akcesoriach pojawiły się jeszcze treści reklamowe.
Do tego dodać można specjalne oświetlenie, a nawet elementy interaktywne. Wszystko po to, aby mobilny bar wskazywał na Twoją firmę i ją promował. Sam kontakt z marką pozwala budować jej świadomość, jednak pomóc w tym mogą również barmani, którzy zajmą się przygotowywaniem drinków i napojów, a także zadbają o kontakt z potencjalnymi klientami i przyjemną atmosferę.
Dlaczego warto skorzystać z brandingu baru na evencie?
Wykorzystanie mobilnych barów do reklamowania firmy, produktów i usług to świetny sposób na to, aby wyróżnić się w trakcie eventu. A już szczególnie wtedy, gdy pojawi się na nim Twoja konkurencja. Jeżeli całość przeprowadzisz właściwie, możesz naprawdę dużo zyskać.
- Przede wszystkim dotrzesz do świadomości uczestników wydarzenia. Nie tylko zapamiętają Twoją markę, ale też będą mieli z nią pozytywne skojarzenia. Oczywiście pod warunkiem, że sam bar zapewni więcej atrakcji, niż tylko ładny wygląd. Zadbaj o stworzenie właściwe menu. Znaleźć mogą się w nim drinki alkoholowe i bezalkoholowe, smoothies, szoty witaminowe, świeże soki, a także gorące napoje.
- Branding baru na event nie jest przedsięwzięciem drogim ani skomplikowanym. Jednocześnie zapewnia Ci wiele opcji personalizacji. To od Ciebie zależy, czy ograniczysz się do umieszczenia logotypu na elementach wyposażenia, czy może pójdziesz o krok dalej i zaangażujesz barmanów w proces promocyjny. Możesz ponadto wykorzystać ekrany do wyświetlania prezentacji Twojej firmy, a nawet postawić na urządzenia interaktywne. Wszystko to kosztuje znacznie mniej niż tradycyjna reklama.
- Mobilny bar przyciągnie uczestników wydarzenia i sprawi, że pozostaną przy Twoim stanowisku przez dłuższy czas. To dobry moment, by przedstawić firmę, opowiedzieć o jej atutach, produktach bądź usługach. Dzięki temu taka reklama nie będzie traktowana jako nachalna, co oczywiście pozytywnie wpłynie na jej odbiór.
Na jakie eventy warto zamówić bar z brandingiem?
Z racji tego, że mobilny bar może przybrać różne formy, okaże się dobrym wyborem na wiele imprez. Na pewno dobrze będzie o nim pomyśleć przy okazji eventów branżowych, które służą prezentacji firm – ich oferty, misji, rozwoju itd. Na takich wydarzeniach pojawiają się bowiem osoby zainteresowane daną branżą, co powoduje, że automatycznie stają się atrakcyjnymi klientami, do których warto dotrzeć.
Mobilny bar z brandingiem świetnie sprawdzi się ponadto przy okazji jubileuszu marki, imprezy, na której chcesz przedstawić nową ofertę, czy też podczas targów pracy.
Niezależnie od charakteru wydarzenia, postaw na współpracę z właściwym podmiotem, który zajmie się przygotowaniem wszystkiego. Zajmie się postawieniem baru, wyborem obsługi (barista na eventy), jak również stworzeniem samego brandingu. Oczywiście we współpracy z Tobą, tak aby każdy element pasował do wcześniej przyjętej strategii promocyjnej.